Dentální hygiena

Péče dentální hygienistky je dnes nepostradatelnou součástí moderní stomatologie. Pravidelná profesionální dentální hygiena zabraňuje vzniku a rozvoji celé řady komplikací a onemocnění, jako je zánět dásní, parodontóza a zubní kaz. Kromě toho výrazně prodlužuje živostnost všech stomatologických zákroků, především zubních výplní, protetických prací a dentálních implantátů.

Na našem pracovišti používáme během ošetření pacientů metodu GBT (Guided Biofilm Therapy), která byla vyvinuta společností EMS ve spolupráci s univerzitami, dentálními hygienistkami, zubními lékaři a Swiss Dental Academy. Tato metoda je založena na profesionálním mechanickém odstraňování zubního mikrobiálního plaku (biofilmu), který je před odstraněním dentální hygienistkou detekován speciálním barvením. Díky tomu může dentální hygienistka cíleně odstranit mikrobiální biofilm, který za běžných podmínek není pouhým zrakem patrný. Po obarvení je zároveň i pacientovi demonstrováno, která místa během domácí péče nejsou dostatečně dočištěna a je zde ponecháván mikrobiální plak.
Díky tomuto postupu odstranění detekovaného mikrobiálního biofilmu (GBT) je provedená dentální hygiena výrazně účinnější v prevenci vzniku parodontózy a zubního kazu, než klasicky provedená zubní hygiena zaměřená pouze na odstranění tvrdých nánosů (zubního kamene). Samozřejmě i během této metody odstraňuje dentální hygienistka zubní kámen a to speciální bezbolestnou piezokeramickou koncovkou.

NYNÍ KOMPLEXNÍ VSTUPNÍ DENTÁLNÍ HYGIENA METODOU GBT ZA CENU 2.150 Kč

Jak často absolvovat dentální hygienu?

Průměrná perioda pro návštěvu dentální hygienistky je každých 6 měsíců. Nicméně tato doba je obecná a může být delší u lidí s výbornou hygienou dutiny ústní, tito lidé pak navštěvují hygienistku cca jednou za 8 měsíců. Naopak lidé  s vyšší tvorbou zubního kamene a sklonem k rozvoji parodontózy, by měli hygienistku navštěvovat v kratších intervalech průměrně každé 3 až 4 měsíce. Správný interval odpovídající vašim potřebám si nastavíte po vyšetření stavu dásní s hygienistkou během vstupní návštěvy.

Bělení zubů – na naší klinice provádíme vysoce účinné a zároveň velmi šetrné bělení metodou Pure Whitening, díky kterému dosáhnete dlouhodobě dokonale zářivého úsměvu bez nutnosti bílé diety. Více ve speciální sekci o bělení zubů.

Na dentální hygienu a bělení zubů se objednávejte na čísle recepce: +420 775 012 678

Zářivý úsměv