Léčba paradentózy

Paradentóza – onemocnění nejen dásní

Trápí Vás krvácení z dásní, nepříjemný zápach z úst nebo dokonce viklavost zubů. Všechny tyto příznaky jsou projevem paradentózy, onemocnění které trápí téměř dvě třetiny populace České republiky. Všechny tyto příznaky mohou být přítomné najednou nebo se některý z nich nemusí vůbec projevovat, vše je závislé na celé řadě faktorů, jako je například kouření cigaret, věk, stav kosti, užívání určitých léků atd.
Paradentóza však není jen onemocněním dásní a okolní kosti, které vede k postupné ztrátě zubů, četnými studiemi byl prokázán přímý vliv paradentózy na výskyt celé řady onemocnění, především kardiovaskulárního systému (infarkt myokardu, ateroskleróra), dále zvyšuje riziko rozvoje diabetu (cukrovky).
Z výše uvedených důvodů bychom měli příznakům svědčícím pro probíhající paradentózu věnovat velkou pozornost a vyhledat včas odbornou stomatologickou léčbu.
Léčba paradentózy je možná a její velkou výhodou je vysoká úspěšnost, která je velmi závislá na zkušenostech lékaře a především na spolupráci pacienta. Léčba paradentózy spočívá v odstranění všech faktorů vedoucích k rozvoji zánětu dásní a parodontu (okolní kost a závěsný aparát zubů) a má několik etap kterými pacient prochází. Výsledkem je zastavení úbytku kosti, odstranění zánětu a obnova úponu dásní. Objednejte se na vstupní vyšetření, kde s Vámi probereme možné varianty léčby Vašich potíží a včas zahájíme účinnou léčbu.

Trápí Vás paradentóza, a chcete předejít ztrátě zubů a dalším možným komplikacím, objednávejte se na čísle recepce: +420 775 012 678

Zánět dásní

Zánět dásní odborně gingivitis, je onemocnění, které často předchází vzniku paradentózy. Onemocnění se projevuje především krvácením z dásní během čištění zubů, změnou barvy dásní (zánětlivá dáseň je výrazně červená eventuálně modrofialová, zatímco zdravá dáseň má světle růžovou barvu) dalším příznakem zánětu je otok dásní. Z důvodu rizika přechodu do paradentózy je důležité věnovat léčbě zánětu dásní pozornost a včas ho zastavit.
Mezi příčiny zánětu dásní patří především nedostatečná hygiena dutiny ústní, špatná technika čištění zubů, kouření cigaret, přítomnost zubního kamene, užívání některých léků.

Trápí vás zánět dásní, krvácení nebo zápach z úst, zbavíme Vás těchto obtíží. Objednávejte se na čísle recepce: +420 775 012 678