Dentální hygiena

Péče dentální hygienistky je dnes nepostradatelnou součástí moderní stomatologie. Pravidelná profesionální dentální hygiena zabraňuje vzniku a rozvoji celé řady komplikací a onemocnění, jako je zánět dásní, parodontóza a zubní kaz. Kromě toho výrazně prodlužuje živostnost všech stomatologických zákroků, především zubních výplní, protetických prací a dentálních implantátů.

Součástí dentální hygieny na naší klinice je bezbolestné odstranění zubního kamene speciálním ultrazvukovým přístrojem švýcarské firmy EMS, pečlivé hloubkové odstranění nánosů ručními nástroji včetně kamene pod dásněmi a tzv. Air-flow, které dokonale odstraní nečistoty a pigmentace z celého povrchu zubů. Air-flow je na naší klinice prováděno špičkovým přístrojem LUNOS německého výrobce Dürr Dental. Na závěr ošetření je doporučováno provedení fluoridace přípravky s vysokým obsahem fluoridů, které zajistí remineralizaci povrchové vrstvy skloviny zubů a zabrání případné citlivosti. Zároveň se Vám dostane podrobné instruktáže, jakým způsobem pečovat o svůj chrup, aby nedocházelo k opětovnému vzniku zubního kamene, rozvoji zánětu dásní a dalších onemocnění.

NYNÍ KOMPLEXNÍ VSTUPNÍ DENTÁLNÍ HYGIENA VČETNĚ AIR-FLOW OBOU ČELISTÍ ZA AKČNÍ CENU 1.650 Kč

Jak často absolvovat dentální hygienu?

Průměrná perioda pro návštěvu dentální hygienistky je každých 6 měsíců. Nicméně tato doba je obecná a může být delší u lidí s výbornou hygienou dutiny ústní, tito lidé pak navštěvují hygienistku cca jednou za 8 měsíců. Naopak lidé  s vyšší tvorbou zubního kamene a sklonem k rozvoji parodontózy, by měli hygienistku navštěvovat v kratších intervalech průměrně každé 3 až 4 měsíce. Správný interval odpovídající vašim potřebám si nastavíte po vyšetření stavu dásní s hygienistkou během vstupní návštěvy.

Bělení zubů – na naší klinice provádíme vysoce účinné a zároveň velmi šetrné bělení metodou Pure Whitening, díky kterému dosáhnete dlouhodobě dokonale zářivého úsměvu bez nutnosti bílé diety. Více ve speciální sekci o bělení zubů.

Na dentální hygienu a bělení zubů se objednávejte na čísle recepce: +420 775 012 678

Zářivý úsměv